Ervaringen

Een slimme samenwerking begint bij het juiste communicatiemiddel. Lees hier hoe 1095 bedrijven meer rust in hun werk ervaren door blije vakmensen, blije klanten en meer winst.

Sibbing Schilderwerken

’Onze schilders staan nu minder vaak stil. Er gaat nauwelijks nog iets mis, waardoor ze lekker kunnen doorwerken. De faalkosten zijn veel lager. Door Woub besparen we nu tienduizenden euro’s per jaar. Ik raad het iedereen aan.’’

Aannemersbedrijf ONNS

“We gebruiken Woub onder andere om per project te registreren wat de jongens op de bouw gedaan hebben. Ze maken elke dag foto’s, alles staat nu dus op 1 plek. Ideaal als bijvoorbeeld iemand ziek is en een ander het even over moet nemen. ''

Mark Geerts Installatiewerken

''Welke wijzigingen er ook komen, iedereen die bij het project betrokken is, weet dat nu meteen. De checklist is de mooiste functie. En het werkt goed samen met Syntess. Woub is leidend in de communicatie.''

Aannemersbedrijf J&B Wouters

Ook prettig voor onze klanten: alle foto’s – van de voorsituatie, tijdens de verbouwing en de oplevering – staan allemaal in Woub. Bij de oplevering, kunnen we met één druk op de knop een projectexport maken.

ABK Renovatiewerken

“De faalkosten halveerden, een jaarlijkse besparing van €200.000. Communicatie is een grote stoornis. Er is altijd ruis. Woub is een tool waarmee je je communicatie op projectniveau sluitend kan maken. En dat scheelt tijd, ergernis en geld. ”

Klantfoto van Apeldoorn & Faber HOUT

Van Apeldoorn & Faber

"Door de chat en checklist zijn er bijna geen vragen meer en wordt er een stuk minder heen en weer gebeld. De lijnen zijn nu korter en sneller. Onze faalkosten zijn zeker gedaald. Ook krijgen de jongens geen papierwerk meer mee."

Klantfoto Dimitri de Roeck

Dimitri de Roeck Interiors

"We merken direct een verbetering in de communicatie. De jongens maken met de checklist een opleverlijst van al het meubelwerk wat nog gedaan moet worden. We hebben nu alle informatie, foto's en tekeningen op één centrale plek."

Klantfoto Beentjes Hekwerk & Toegangstechniek

Beentjes Hekwerk & Toegangstechniek

"Mijn team reageerde wel even sceptisch: Moet dat nou, nog meer software? Moeilijk man!’. Maar ik zag het voordeel, zette door en nu is iedereen volledig overtuigd.”

T. de Bas Onderhoud

T. de Bas Onderhoud

"Fouten maken kan eigenlijk niet meer. Voorheen hadden we tig app-gesprekken, bonnen, briefjes, telefoontjes en losse aantekeningen. Nu werken we digitaal en hebben we alles altijd overzichtelijk bij de hand."

Brouwers Groenprojecten

''Ik zocht een zo simpel mogelijke manier om met elkaar te communiceren en uren te registreren. Woub is die manier. Gevoelsmatig is het als WhatsApp. Daardoor raakt het heel snel vertrouwd. De eenvoud is de kracht.''

Woonwinkel Schijndel

“Woub heeft ons nu al heel veel opgeleverd. We hebben nu een fulltime werkvoorbereider minder nodig, dus dat scheelt ontzettend veel geld. We zijn van drie naar twee monteurs gegaan. Met anderhalf fte minder maken we nu meer omzet.”

Aannemer Karel Kamp

‘’Ik heb nu overzicht en iedereen weet wat hij moet doen. Het scheelt zoveel tijd en ergernis. Doordat onze onderaannemers ook allemaal in Woub zitten kunnen we nu heel snel communiceren. Iedereen weet wat er speelt, we hebben superkorte lijnen.”

Thermostar Zwembaden

“Het geeft zoveel rust, transparantie en duidelijkheid. En het scheelt tijd! Ik ben nog steeds heel blij dat we zo tegen Woub zijn aangelopen, we kunnen ons inmiddels geen leven meer voorstellen zonder Woub.”

Voegbedrijf heldoorn

“Ik merkte direct dat hier gekeken is naar wat echt goed werkt voor de mensen op de werkvloer. Het is simpel en doeltreffend, alle communicatie over een project staat altijd op één centrale plek en iedereen kan er altijd bij.”

Den Haan schilders en bouw

‘Onze jongens hoeven nergens meer op te wachten. Ze hebben meer tijd om hun werk te doen en kunnen dus doen wat ze zo leuk vinden. Zonder allerlei gezeik. Meer lol in je werk herkennen wij zeker!’’

Bubberman dakbedekking

‘’Woub levert ons tijdwinst op, doordat we nu heel snel met elkaar kunnen schakelen. Nu zetten we alles in Woub, weet iedereen meteen wat hij moet doen. We hoeven elkaar niet meer steeds te bellen voor vragen. We kunnen niet meer zonder.’’

Drachtster glashandel

“De mannen buiten werken er ook goed mee. We kunnen nu duidelijk en snel met elkaar communiceren. Zitten ze ergens mee, dan zetten ze het gelijk in Woub. Dat scheelt een hoop telefoontjes en losse briefjes!

Letterkunst

“Het is voor onze opdrachtgevers leuk om te zien hoe hun oorspronkelijke wens tot uiting wordt gebracht. Door Woub kan er net sneller geschakeld worden op diverse vlakken. Dat is dus een win-winsituatie.”

RSV Telecom

“Doordat alles automatisch gaat, boeken we veel tijdwinst. De planner drukt op de knop en meteen weten de mannen waar ze naartoe moeten en wat ze mee moeten nemen. En de uitvoerder weet waar alle mannen zijn.

Gacon renovaties en bouwprojecten

"Het grote voordeel is dat alle informatie en communicatie nu vastligt op één plek. Als zo’n project jaren later weer actueel wordt, kunnen we eenvoudig terugzoeken hoe het destijds verliep."

Klantfoto RG Interieur

RG Interieur

"We hebben nu continu een goede communicatie. Iedereen weet precies wat hij moet doen en hierdoor wordt er niets meer vergeten. Alle communicatie staat centraal, waardoor er minder vragen zijn en alles direct duidelijk is."

Klantfoto Buildings vloeren

BUILDINGS Vloeren

"We hebben alle communicatie nu op één centrale plek waar iedereen makkelijk bij kan. Er zijn geen rondslingerende berichtjes meer via WhatsApp. We zien nu exact waar we staan en hebben veel meer overzicht door Woub."

Rig4all montage op hoogte

Waar onze opdrachtgevers ook heel blij mee zijn: we sturen nu overzichtelijke opleverrapporten. Nu kunnen we met één druk op de knop uit Woub een projectexport maken: een heel mooi document met alle foto’s en alle data.